Методичний відділ ЦДЮТ запропонував обговорити на засіданні педагогічної ради питання формування полікультурної компетентності вихованців |
31.01.2018 12:43 |
Проблема формування творчої, інтелектуально розвиненої особистості, виховання духовності, толерантності в стосунках гостро постала перед багатьма країнами світу, а отже, й перед нашим суспільством. На засіданні педагогічної ради було поставлено головне завдання перед педагогічними працівниками: збереження унікальних культурних та духовних надбань і водночас формування полікультурної компетентності вихованців, що сприяє розумінню сучасних естетико-технологічних проблем. Завідуюча методичним відділом Остапенко Л.С. у своєму виступі зосередила увагу на актуальності полікультурного виховання, зазначила, що для творчості педагога важливе значення має рівень їх естетичної культури, чим і визначається виховний вплив. Психологічні засади полікультурного виховання у своєму виступі висвітлила доцент кафедри психології Черкаського національного університету ім. Б.Хмельницького, кандидат психологічних наук Шавровська Н.В. Керівники гуртків Парулуа Н.В., Воленшчак В.Л., Добрянська О.І., Бурдєєва Л.С. підготували змістовні матеріали про взаємопроникнення культур різних народів, поділилися досвідом використання цих матеріалів у навчально-виховному процесі. Врешті-решт пораділи за всесвітньо відомий «Щедрик» М. Леонтовича, поринули у витоки виникнення вальсу, познайомилися з бутербродами різних країн і народів, прослідкували розповсюдження українського вареника по всьому світу. Разом дійшли висновку, що в процесі полікультурного виховання йдеться не про механічне  перенесення  прийомів  мистецтва на навчально-виховний процес, а виховання на цих прикладах толерантного зацікавленого ставлення до інших культур, вміння пропагувати і поширювати власний національний досвід. І головне - вміти відрізняти позитивне від того, що несе ворожнечу, небезпеку, паплюжить людську гідність, шкодить моральному клімату, засіває зневіру і безнадійність. |